Ak máte problémy s procesom platby na našej stránke, odporúčame skontrolovať nasledovné:
-
Je vaša karta platná pre online nákupy?
-
Mali ste stabilné pripojenie na internet počas procesu platby?
-
Zadali ste správne informácie o karte?
-
Máte dostatočný zostatok?
-
Povoľuje vaša karta platobné procesy v inej mene?
Odporúčame vyskúšať iný prehliadač alebo zariadenie, použiť inú kartu alebo vybrať inú platobnú metódu.
Môžete tiež vyskúšať nasledujúce kroky na opravu problému:
-
-
Obnovte prehliadač.
-
Vyčistite vyrovnávaciu pamäť a súbory cookie.
-
Použite iný prehliadač.
-
Použite iné zariadenie.
-
Vždy dostanete chybové hlásenie, ak nebola vaša platba schválená na našej stránke, prečítajte si ho pozorne. Ak dostanete všeobecné hlásenie, aby ste kontaktovali svoju banku, urobte tak, prosím.
Bohužiaľ, nemáme možnosť opraviť chyby súvisiace s kreditnými kartami a môže ísť o niečo, čo budete musieť nahlásiť vašej banke pre pomoc.